Stella 8 månader

 
Den 6 juli blev Stella hela 8 månader, tiden går så otroligt fort, det är helt sjukt faktiskt. Snart sitter vi där och firar hennes ettårsdag, galet! Hon har börjat ta sig fram med en väldig fart, ålandes, hon vill gärna vara överallt samtidigt! Det bästa är att jaga katterna, lyckas hon så är det jättekul att försöka dra i svansen, men då är tråkiga mamma där och förhindrar det, haha. Texas får stå ut med mest, då han jämt ska vara nära, nära. 

Nu börjar lägenheten kännas liten också, vi bor visserligen i en ganska stor tvåa men överallt är det saker som hon inte får få tag på. Det blir så begränsande, vill att hon ska kunna krypa och utforska vart hon en vill. Jag och John måste verkligen se till en lösning för alla sladdar och annat som kan vara farligt. Idag hade hon ner en kaffekopp jag hade glömt framme på vardagsrumsbordet, kallt kaffe men halvfullt! Mattan fick ta största smällen. Jag, i ren panik, öste över med potatismjöl och det verkar ha sugt upp det mesta, får se när jag dammsuger strax... Det misstaget lär jag inte göra om!