Hela min värld sjunger när hon ler

Det här är Stella, min dotter! Den sjätte november 2014 kom hon ut till världen för att fylla våra liv med kärlek och glädje. Inget jag upplevt tidigare i mitt liv kan nå upp till den här känslan, att få älska och ro om detta liv är det bästa som har hänt mig. Hade ingen aning om hur mycket moderskapet skulle förändra mig som person, hur mitt liv helt skulle förändras. Från att tänka en hel del på mig själv till att fokusera på denna individ... Mina intressen är numera sammanlänkade med Stella! 

Varför jag nu har startat en blogg? Jag kände att detta vill jag få ner på "papper", jag vill fånga upp det där som är lätt att glömma, när hände det, hur hände det, vart hände det? Allt det där vill jag kunna titta tillbaka på och njuta lite av nostalgin!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: